×

Archives

Categories

FORGOT YOUR DETAILS?

Danimarka Vizesi, İzmir

Danimarka Vize Başvuru Merkezi, İzmir

Danimarka İzmir Fahri Konsolosluğu, Türkiye’nin önemli büyük şehirlerinden İzmir’de faaliyetlerini yürütmektedir. Fahri Konsolosluğun herhangi bir diplomatik vasfı yoktur ve çalışmalarını Danimarka İstanbul Başkonsolosluğu’na ve Danimarka Ankara Büyükelçiliği’ne bağlı olarak yürütür. Bununla birlikte ülkemizde ikamet eden Danimarka vatandaşlarının resmi işlemleri buradan yürütülmektedir. Örneğin pasaport ve kimlik yenileme, noter işlemleri, doğum, ölüm ve evlilik işlemleri Türkiye’de yaşayan Danimarka vatandaşları için buradan yürütülür.

Danimarka İzmir Fahri Konsolosluğu, Danimarka Vizesini İzmir ilinden almak isteyen vatandaşların başvurularını alabilir. Ancak karar verme yetkisine sahip değildir. Görev bölgesi içinde olan şehirler: İzmir, Manisa, Aydın, Denizli, Muğla, Balıkesir ve Çanakkale’dir. Danimarka Fahri Konsolosluğu İzmir’in çalışma saatleri Pazartesi ve Cuma günleri arası 8.30 ve 17.00 arasıdır.

Danimarka İzmir Fahri Konsolosluğu, Danimarka ve Türkiye’nin resmi tatil günlerinde çalışmamaktadır. Bu günler: Yeni Yıl, Kutlu Cuma, Paskalya Pazartesi, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, İşçi ve Emekçi Bayramı, Kurtuluş Günü, Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Ramazan Bayramı, St.Constantin ve St.Methodius Günü, Demokrasi Günü, Kurban Bayramı, Zafer Bayramı, Cumhuriyet Bayramı ve Noel’dir.

Danimarka İzmir Vize Başvurusu

Danimarka vize başvuruları İzmir’de, Danimarka İzmir Fahri Konsolosluğuna ve yetkilendirilmiş seyahat acentelerine yapılabilir. Eğer 90 gün altında kalacaksanız Shengen vizesi almanız gerekmektedir. 90 günden fazla kalınacak durumlar için uzun süreli D vizesi gerekmektedir. Vize türleri seyahat amacına göre değişkenlik gösterir. Sizin için en uygun vizeye başvurmanız önemlidir. Vize türleri: Danimarka Turistik Vizesi, Danimarka Ticari Vize ve Danimarka Aile Ziyareti Vizesi olarak karşımıza çıkmaktadır. İzmir üzerinden yapılan vize başvurularının değerlendirilmesi Danimarka Büyükelçiliği tarafından yapılacaktır.

Başvuruya şahsen gitmeniz ve parmak izi verilerinizi paylaşmanız gerekmektedir. Eğer 24 Eylül 2014 tarihinden sonra verdiğiniz parmak iziniz varsa başvuru esnasında şahsen bulunmanıza gerek olmayabilir. Eğer vize başvurusunda bulunan kişi 12 yaş atıysa geçerli bir Shengen vizesi yoksa bile parmak izi verilmesi gerekmemektedir.

Danimarka Vize reddi durumuyla karşılaşılmaması için en önemli konu talep edilen evrakların eksiksiz ve doğru olarak başvuru sırasında teslim edilmesidir. Başvuru evraklarında tutarsızlık olması da başvurunuzun reddine sebebiyet verebilir. Bu yüzden başvuru sırasında ibraz edeceğiniz evrakların tümünü dikkatle hazırlamalı ve tekrar kontrol etmelisiniz. Bireysel olarak yapılacak başvurularda hata yapma ihtimali artmaktadır. My Vize Başvuru Merkezi ile siz de hata yapma ihtimalinizi sıfırlayabilirsiniz. Türkiye’nin dört bir yanında bulunan şubelerimizle vize işlemlerinizi kolayca alabilirsiniz.

Danimarka İzmir Vize Randevusu

Danimarka İzmir Fahri Konsolosluğu’ndan vize başvurusu yapmak için öncelikle başvuru randevusu almak gerekmektedir. Başvurular telefon üzerinden yapılabilir. Gerekli evrakları başvuru tarihine kadar hazırlamak en doğrusu olacaktır.

Danimarka Vize başvuru formu gerekli olan evrakların başında gelir. Başvuru formunun çıktısı alınarak, tükenmez kalemle ve okunaklı yazılması gerekmektedir. Formda istenen bilgeler arasında kişisel bilgiler, pasaport bilileri, seyahat amacı ve süresi, finansal bilgiler gibi istenilen tüm cevapların eksiksiz ve doğru olarak doldurulması gerekmektedir.

Formun yanı sıra; vukuatlı nüfus sureti, finansal durumu kanıtlayan resmi birimlerden talep edilecek detaylı mali durum tabloları, Danimarka’da konaklama yapılacak yerlerin adresleri, iletişim bilgileri ve rezervasyonları, uçuş rezervasyonları, özel sağlık sigortası da istenir. Davetiye aracılığıyla gidilecekse daveti yapan kurum veya kişilerin bilgileri ve davetiyenin aslı da gerekmektedir. Aynı zamanda iki adet biometrik fotoğraf gerekir. Fotoğraflarda oynama olmamalı ve başvuru yapan kişiden ayrılmasına sebep olacak bir nokta olmamalıdır. Aksi durumlarda başvuru geçersiz sayılır. Fotoğraflardan biri başvuru formuna eklenir, diğeri başvuru belgeleri arasına koyulur. Vize başvuru merkezleri aracılığıyla başvuru işlemlerini gerçekleştirmek çok daha kolay ve risksiz olacaktır. My Vize Başvuru Merkezi, tüm şubelerimize başvuru öncesi süreçten başlayarak ek desteklerle vize reddi almanızı engellemektedir.

Danimarka Vizenizi İzmir’den Almanızın Kolay Yolu

Büyükelçilik tarafından yetkilendirilmiş bir seyahat acentesi ile çalışmak Danimarka İzmir Fahri Konsolosluğu’na şahsi olarak başvuru yapmaktan çok daha kolay olabilir. Seyahat acenteleri başvuru öncesi gerekli evraklarınızı hazırlamaktan tutun seyahat türünün belirlenmesine kadar birçok noktada yardımcı olmaktadır. Dolayısıyla bu yolla başvuru yapmak eksik evrak veya hatalı evrak teslim etmek gibi durumların önüne geçebildiği için daha kolay bir yoldur. My Vize Başvuru Merkezi de uzman ekibiyle evraklarda eksiklik veya hata olmasının önüne geçmektedir.

Büyükelçiliğin tekrar ülkenize döneceğinizden emin olmaması, koşulları yerine getirmiyor olmanız gibi sebepleri tamamen ortadan kaldırarak başvuru yapmanız da Danimarka vizenizi İzmir’den almanızın kolay yolu olacaktır. Ancak tüm koşulları gerçekleştirdiğinize inandığınız durumlarda vize reddi alırsanız itiraz hakkınızın saklı olduğunu unutmamalısınız. Eğer red  kararına sebep olan bir konu olduğuna inanıyorsanız düzelterek tekrar gözden geçirilmesini talep edebilirsiniz. Vize başvuru merkezleri red kararının hata veya eksiklik nedeniyle gerçekleşmesini engeller. Siz de şubelerimiz ile çalışarak vize almanın kolay yolunu seçebilirsiniz.

Danimarka vize başvuruları 7 ila 10 gün arasında sonuçlanmaktadır. Ancak bazı durumlar sonuçlanma sürecini uzatabilmektedir. En sık görülen uzama sebebi Büyükelçilikte görülen yoğunluk veya Türkiye ve Danimarka’nın ortak tatil günleridir. Eğer bir seyahat acentesiyle çalışacaksanız başvuru yapmayı planladığınız tarihten minimum bir ay önce iletişime geçmeniz gecikmelerin önüne geçmektedir.

ÜST
Telefon Yol Tarifi WhatsApp