Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi Nedir?
Şirketler arası transfer ile Amerika’ya seyahat etmek isteyen kişiler Amerika L şirket içi transfer vizesi almalıdır. Amerika L şirket içi transfer vizesi alacak olan kişiler, bu çizenin ne olduğunu araştırmaktadır. Bu yazıda “Amerika L şirket içi transfer vizesi nedir?” sorusuna cevap verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi, Amerika’yı şirketler arası transfer ile ziyaret etmek isteyen kişilerin alması gereken vize türüdür. Amerika L şirket içi transfer vizesi, uluslararası faaliyet göstermekte olan şirketlerin, müdürleri, yöneticileri ya da uzmanlarını Amerika’da bulunan şubelerine ya da ofislerine transfer etmeye imkan sağlamaktadır.
Türkiye’de bulunan şirketler, Türkiye’deki şirketlerinde bulunan müdürleri, yöneticileri ve uzmanları Amerika’ya yeni bir şube ya da ofis açmaya gönderebilir.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi Nasıl Alınır?
Şirket içi transfer amacı ile Amerika’ya gidecek olan kişilerin alması gereken vize Amerika L şirket içi transfer vizesi almalıdır. Bu vizeyi alacak olan kişiler, Amerika L şirket içi transfer vizesinin nasıl alınacağını merak etmektedir. Bu yazıda Amerika L şirket içi transfer vizesi alacak olan kişiler için “Amerika L şirket içi transfer vizesi nasıl alınır?” sorusunun cevabı verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi öncelikle Amerika Göçmenlik Merkezi tarafından onaylanmalıdır. Bu başvuru onaylandıktan sonra Amerika Konsolosluğu’na ya da Amerika Göçmenlik Merkezi’ne başvuruda bulunabilirsiniz. Başvuru yapacak olan kişilerin gerekli olan evrakları eksiksiz olarak hazırlaması gerekmektedir.
Amerika L vizesi ilk aşamasa 1 yıl olarak verilmektedir. Amerika Göçmenlik Merkezi 1 yıl sonunda şirket şubesini incelemekte ve uygun görürse vizenizi uzatabilmektedir.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi İşlemleri
Amerika’ya şirket içi transfer ile gitmek isteyen kişilerin, Amerika L şirket içi transfer vizesi alması gerekmektedir. Bu vizeyi alacak olan kişiler, Amerika L şirket içi transfer vizesi işlemleri hakkında araştırma yapmaktadır. Bu yazıda Amerika L şirket içi transfer vizesi alacak olan kişiler için Amerika L şirket içi transfer vizesi işlemleri hakkında bilgi verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi işlemleri I-129 formunun doldurulması ile başlamaktadır. Bu form doldurulduktan sonra Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosu’na verilmelidir. Ayrıca gerekli olan kişisel evraklar ve şirket evrakları hazırlanmalıdır.
Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosu, başvuru yapan kişinin şirket ile bağlantısı ispatını araştırır. Başvurular 1 ile 2 ay içerisinde sonuçlanmaktadır. Göçmenlik Ofisi bu başvuruyu onayladıktan sonra vize başvurusu işlemi yapılmalıdır.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vize Başvurusu
Amerika L şirket içi transfer vize başvurusu yapacak olan kişiler, başvuru hakkında araştırma yapmaktadır. Bu yazıda Amerika L şirket içi transfer vize başvurusu hakkında bilgi verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi, Türkiye’de bulunan ve transferi gerçekleştirecek olan şirketin sponsorluğunda gerçekleştirilmelidir. Başvurular Amerika’nın Türkiye’de bulunan temsilciliğine yapılabilmektedir. Başvuru Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosu’na yapılabilmektedir. Gerekli olan şirket evraklarının ve kişisel evrakların eksiksiz olarak hazırlanması gerekmektedir.
Türkiye’de çalışılan şirketin bir şubesini ya da ofisini açmak için Amerika’ya gidecek kişilerin L şirket içi transfer vizesi alması gerekmektedir. Bu vize ile Amerika’da 1 yıl çalışabilirsiniz. 1 yılık sürenin bitimi sonrasında Amerika Göçmenlik Ofisi yetkilileri tarafından açılan yeni şube incelenmekte ve uygun görülürse vize süresi uzatılabilmektedir.
Amerika Vize Başvuru Formu Hakkında Bilgi Almak İçin Arayın.